Onze eerste dag - Reisverslag uit Oldemarkt, Nederland van Jos Smit - WaarBenJij.nu Onze eerste dag - Reisverslag uit Oldemarkt, Nederland van Jos Smit - WaarBenJij.nu

Onze eerste dag

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

04 Mei 2014 | Nederland, Oldemarkt

Wat een fijne dag was het,
Door De goede berichten van Olivia hadden wij ons geen betere start kunnen wensen ,dat was heel erg fijn.
We zij uitgezwaaid door fijne vrienden,familie en buren,heel leuk.
Samen met jan hebben we de eerste kilometers afgelegd,gezellig een broodje gegeten onderweg .bij de blauwe hand zagen we een paar mensen staan en dachten wat is daar aan de hand....daar stonden Peter,alie en Irma met koffie,koek en chocola,en daarbij nog en prachtig spandoek,wat een enorme verrassing was dat,echt prachtig....ze maakten er zelfs muziek bij'
Zo leukkkkkk...(zie foto)
We werden de eerste dag al drie keer aangesproken door de schelp achter op de fiets,de een had de tocht ook gefietst,de anderhalf familie die de tocht gefietst hadden en weer een ander wenste Jos een hele goede reis,echt grappig was dat...de tocht was echt prachtig ,een heel stuk door de bossen van de Veluwe en het was echt fietsweer,heerlijk.
In Garderen zeebenen we samen met Edo,Sanne Joa en abel lekker gegeten ,we gaan na 104km gefietst te hebben lekker slapen en morgen weer verder...groet Jos en ineke

• 04 Mei 2014 - 22:37

Martijn:

Dag lieve pa en ma,

Dat klinkt al een hele leuke eerste dag. Zou leuk zijn wanneer er langs de hele route familieleden zouden staan. Wat een toffe verrassingen. Ga ervan genieten en succes met de rit naar Breda!
    Slaap lekker
    Martijn

• 04 Mei 2014 - 22:41

Annelies:

Wat een leuke verrassing van de familie Sloot! Dus je wordt onderweg al herkend als echte pelgrim! Leuk! Mooie 1e dag en nu op naar dag 2! X van ons vier

• 04 Mei 2014 - 22:42

Annelies:

Oh ja..foto is niet te zien

• 04 Mei 2014 - 22:43

Dat moet dus anders

• 04 Mei 2014 - 22:48

Nicola :

Hoi Jos en Ineke,
    wat een gezellige en bemoedigende eerste fietsdag. Heerlijk weer en veel (onverwachts )lpubliek en leuke ontmoetingen. Nu even ontspannen en morgen de volgende etappe. Ga je nog een eindje mee Ineke?
    Slaap lekker, tot het volgende bericht. Nic

• 05 Mei 2014 - 11:30

Marja:

Hallo Jos en Ineke,

Wat klinkt dat allemaal goed en heel gezellig. Leuke verrassing van Aly, Peter en
    Irma. Vandaag is t prachtig weer. Hoop dat jullie weer zo 'n leuke dag hebben Geniet nog even ook van elkaar. Veel succes! Liefs van ons

• 05 Mei 2014 - 18:48

Marian De Boer-Dummer:

Hallo Jos en Ineke.

Wat geweldig dat jullie dit doen.
    Ik ben zeer gefascineerd door reizen naar Santiago de Compostella en ik ga jullie zeker volgen.

Veel succes en de hartelijke groeten uit Oldemarkt.

Piet en Marian de Boer