Santiago de Compostela - Reisverslag uit Oldemarkt, Nederland van Jos Smit - WaarBenJij.nu Santiago de Compostela - Reisverslag uit Oldemarkt, Nederland van Jos Smit - WaarBenJij.nu

Santiago de Compostela

Door: Jos smit

Blijf op de hoogte en volg Jos

03 Juni 2014 | Nederland, Oldemarkt

Vandaag per vliegtuig naar Brussel en met de trein naar Eindhoven.
Een bijzondere reis is ten einde.
Vreemd dat je smorgens niet hoeft te denken dat je weer gaat fietsen.
Woensdag weer denk ik een rondje kalenberg even op het bankje een pilsje bij Pieter en Martha en dat is dan 16km.
Dat zal even wennen zijn.
Lekker thuis zijn lijkt me ook weer heerlijk.Samen leuke dingen doen.Mijn kinderen en kleinkinderen weer zien.
Ik kijker naar uit.
De camino heeft me veel gebracht en ik kan niet verwoorden wat het precies met je doet.Je moet het meemaken
Eenzaamheid vrienden gemaakt problemen besproken mooie dingen gezien.
Alles heeft een diepe indruk achter gelaten.
Ik ben blij dat ik het heb gedaan.
Iedereen bedankt voor jullie reakties het heeft me op heel veel momenten geholpen
Adios Jos

  • 03 Juni 2014 - 22:19

    Jolanda:

    Hey Jos,

    Mooi dat je het gehaald hebt, en dat alles goed is gegaan!
    Gefeliciteerd

  • 04 Juni 2014 - 22:06

    Marja:

    Lieve Jos,
    Jouw verhalen hebben ook een diepe indruk op mij achter gelaten. Zo bijzonder en zo mooi om te lezen. Het heeft je leven verrijkt en dat is heel mooi en iets om nooit te vergeten. We komen snel om al je belevenissen live te horen en ook de foto s te bekijken.

    Liefs

  • 10 Juni 2014 - 09:57

    Anna:

    Hallo Jos,

    Wel een late reactie, maar niet minder gemeend.
    Wat een fantastische prestatie en wat indrukwekkend allemaal, de emoties die er bij los komen...
    Je mag trots op je zelf zijn. Van harte gefeliciteerd.

    Groetjes Jan en Anna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Na 42 jaar zelfstandig ondernemerschap, nu tijd voor een nieuwe uitdaging. Een uitdagende fietstocht naar Santiago de Compostela!

Actief sinds 01 Mei 2014
Verslag gelezen: 3366
Totaal aantal bezoekers 22038

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 15 Juni 2014

Santiago de Compostela

Landen bezocht: