Van Chartres naar Moree 91km - Reisverslag uit Oldemarkt, Nederland van Jos Smit - WaarBenJij.nu Van Chartres naar Moree 91km - Reisverslag uit Oldemarkt, Nederland van Jos Smit - WaarBenJij.nu

Van Chartres naar Moree 91km

Door: Jossmit

Blijf op de hoogte en volg Jos

14 Mei 2014 | Nederland, Oldemarkt

Gisteravond in Chartres de lichtshow bewonderd op alle klassieke gebouwen in Chartres.Werkelijk fantastisch.De kathedraal werd aan 2 zijden verlicht en er speelt zich dan een show af op de voorkant en de zijkant van de kathedraal.Werkelijk adembenemend,ik heb dit nog nooit eerder gezien.Het begint om ongeveer 10 Uur als het donker wordt.Ik heb enkele foto,'s gemaakt.We hebben om 11.00 uur nog een biertje gedronken in een bar.Daarna naar het klooster en naar bed.Vanmorgen om 8 uur ontbijt en 9 uur vertrokken.Prachtig weer en de hele dag droog. Chateau d,un bezocht en daar geluncht.Stempel gehaald en kerk bezocht.Door gefietst langs de prachtige Rivier de Lior naar Moree.Een werkelijk prachtig landschap.Supermarkt bezocht slapen in een gites en morgen naar Tours.Ongeveer 80 km die afstanden beginnen te wennen.Iedereen bedankt voor de reakties en tot morgen.
Groet Jos

• 14 Mei 2014 - 20:35

Irma:

Hoi jos .. heerlijk z'on mooie dag .wat is het leven dan mooi!!! fijn te horen dat de regen plaats heeft gemaakt voor de zon . Het lijkt dat de komende dagen ook zo blijft . Geniet ervan en neem maar een lekkere rode wijn . En morgen gezond weer op . Vele groeten van kirsten rick en irma

• 14 Mei 2014 - 21:20

Marja:

Hoi Jos

Na een dikke week afzien wordt t eindelijk beter!
    Lekker genieten van t mooie landschap!!
    Wat een indrukken allemaal, heel bijzonder!
    Nu maar even lekker uitrusten en morgen op naar een nieuw avontuur
    Liefs

• 14 Mei 2014 - 21:21

Marja:

Leuk de foto s er bij!!

• 14 Mei 2014 - 21:21

Berus En Alie:

Hoi Jos

Gezellig je verhalen te lezen,hartstikke goed en wat een conditie en eelt op je achterste!!!!!
    Veel fiets plezier groetjes Bertus en Alie

• 14 Mei 2014 - 21:22

Annelies:

Leuk die foto's erbij! Dikke kus van ons viertjes!

• 14 Mei 2014 - 23:09

Jan Smit:

Mooie foto's Jos. Heb ook een keer zo'n kleurespel op een gebouw meegemaakt dat was prachtig.Fijn dat het nu eindelijk beter weer wordt. Wij zijn vandaag naar Dordrecht geweest naar de tentoonstelling over de verzamelde kunst van koning Willen II. Prachtig en Dordt is een mooie stad en het was de hele dag droog. Veel succes op weg naar Tours. Gr. Joke e Jan

• 14 Mei 2014 - 23:22

Bernard:

Hoi Jos,

Gisteren nog even gezellig bij Ineke gezeten. Martijn belde nog dat Olivia misschien volgende week naar huis mag, dat zou prachtig zijn. Veel succes bij je tocht morgen naar Tours, wij gaan morgen naar Denekamp een lang weekeinde met de camper. Wat een spectaculaire foto,s van die uitgeluchte oude gebouwen in Chatres.

Groetjes ook van Juul.

• 15 Mei 2014 - 00:13

Nicola:

Hallo Jos, wat zijn een mooie steden in Frankrijk , je bent zo enthousiast. Met de fiets zie je veel meer als met de auto . Heerlijk voor jou dat het warmer en zonniger wordt.Nu word je wel geconfronteerd met heuvelachtig terrein maar daar ben je een beetje op getraind.
    Wij gaan morgen naar het bedrijf van Julien, naar de open dagen. Hij heeft zelf een stand ingericht met alle info over ledlampen . Hij is heel enthousiast over het bedrijf en zijn werk en werkt aanstekelijk .
    Lieve Jos tot de volgende update, slaap lekker en groetjes uit Zaandam

• 15 Mei 2014 - 21:09

Henk Vonk:

Heeee Jos
    Het gaat goed bij jou.Jammer dat ik niet met je mee kan,maar als ik mee gegaan was waren we België waarschijnlijk nog niet door geweest.Je weet ik wil overal even op het terras zitten.
    Wij vinden het leuk je reis verslag te lezen.Veel succes en geniet er van.
    Gr.Henk en Tonny

• 15 Mei 2014 - 22:22

Gerard En Erna Ten Have:

Hoi Jos,
    We hoorden van Jan dat je een site hebt waar we jouw belevenissen kunnen volgen.
    Leuk je reisverslagen te lezen. Wel een hele uitdaging, elke dag 80 km.
    Heel veel plezier en geniet ervan. We blijven je volgen.
    Groet,
    Gerard en Erna