Van puenta la Reina naar najero 102 km - Reisverslag uit Oldemarkt, Nederland van Jos Smit - WaarBenJij.nu Van puenta la Reina naar najero 102 km - Reisverslag uit Oldemarkt, Nederland van Jos Smit - WaarBenJij.nu

Van puenta la Reina naar najero 102 km

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

25 Mei 2014 | Nederland, Oldemarkt

Gisteravond geslapen op een kamer met 2 Hongaarse vrouwen en 1 Poolse vrouw en 1 Colombiaanse man en een Spanjaard.
We zijn met zijn allen uit eten geweest in het restaurant .
Warm en koud buffet voor 13 euro inclusief wijn of bier.
Daarna voetbal gekeken,maar verlenging gemist door vermoeidheid.
Vandaag om 9 uur vertrokken en redelijk weer gehad.
Leuke man uit Brabant ingehaalde en ook een Engelsman uit ipwich very Nice .
We zijn met zijn drieën verder gegaan en het was erg gezellig.Vanavond uiteten geweest ,het was prima.Nu lekker slapen en op weg morgen naar Burgos.

• 25 Mei 2014 - 22:54

Piet En Wil Van Noort:

Hola Jos,

Mooie brug in Puenta, vind je niet? Gisteravond (zat.dag) heeft Piet Hullegie jouw naam nog genoemd als pelgrim op weg naar San Yago. Je had het zwaar maar als je zelfs een Engelsman en een Brabander inhaalt, ben je in goede conditie.

Buenas Noches, slaap lekker.

Piet en Wil

• 25 Mei 2014 - 23:47

Bernard:

Hoi Jos,

Compostela nadert nu met rasse schreden. Met zulke afstanden per dag is het in een dag of zes gepiept. Wij daarentegen hebben vandaag maar 22 kilometer gefietst. Wel heel mooi. Een rondje vanuit Eastermar rond de Lijen. Hele mooie natuur. Wij hebben gisternacht in Lauwersoog gestaan met de camper aan het Lauwersmeer. Prachtig plekje. Morgen heel veel succes en hopelijk tot Burgos.

Groet vanuit Terwispel.

Juul en Bernard

• 25 Mei 2014 - 23:48

Nicola:

Hoi Jos, als je op de kaart kijkt lijkt Santiago niet meer zo ver. Is het vrij vlak waar je nu rijdt?. Richting kust wordt het weer heuvel of bergachtig.Leuk dat je zoveel contact hebt met mensen uit verschillende landen .
    Lieve groet uit Zaandam.

• 26 Mei 2014 - 08:37

Jaap:

Hallo Jos
    Even kort maar krachtig::
    RESPECK vriend

• 26 Mei 2014 - 09:55

Annelies:

Hoi Pap! Wat leuk zeg dat internationale gezelschap! Het lijkt nu wel snel te gaan met die afstanden. Geniet er nog maar van. Ik ben dit weekend met een stel meiden naar Castricum aan zee geweest, ook een beetje back to basic net als jij want wij zaten namelijk in een tent. Erg gezellig en prachtig weer gehad. Dikke kus van mij, Marcel, Vince en Jade