Van Calzadilla naar Mazarife 115km - Reisverslag uit Oldemarkt, Nederland van Jos Smit - WaarBenJij.nu Van Calzadilla naar Mazarife 115km - Reisverslag uit Oldemarkt, Nederland van Jos Smit - WaarBenJij.nu

Van Calzadilla naar Mazarife 115km

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

28 Mei 2014 | Nederland, Oldemarkt

Na ontbijt vertrokken uit mazarife.
Het parcours leek vlak maar dat valt soms tegen.
Na een lunchpauze begon het te regenen.
Het stopte pa na 90min.
Na 60 km Leon bereikt een prachtige stad.
Zeker een bezoek waard later net als Burgos.De kathedraal bezocht wekelijks prachtig.De hele stad doorgefietst en heel wat mooie gebouwen gezien.
Na 115 km ons hostel gevonden.
Eerst douchen en daarna eten van de pelgrimsmaaltijd.
Daarna onder het genot van een wijntje gezellig gezeten met een Chileen en een Australiër.
Mijn gedachten gaan uit naar de Lambertusmarkt zeer speciaal altijd voor mij
We hebben altijd meegedaan vanaf de oprichting tot en met vorig jaar.
Ook denk ik dan terug aan mijn vader een van de animators en oprichters van de markt.
Het is en blijft toch altijd heel bijzonder voor mij en Ineke deze dag.
Voor het eerst ben ik er niet bij.
Heel apart
Ik hoop voor mijn vriend Jaap dat hij veel succes heeft op de markt.
In gedachten ben ik bij jullie.
Morgen de Cruz de ferro over.
Dat wordt hard werken.
We zien wel hoe het afloopt.
Iedereen bedankt voor de leuke reakties
Groe Jos

  • 29 Mei 2014 - 00:31

    Ans:

    he Jos
    Morgen dus naar Cruz de ferro,dat wordt een pittige klim, Jos. Heb je alle briefjes met wensen al opgediept uit je fietstas en wat bovenaan gelegd, want die wensen ga je daar morgen neerleggen hé onder een steen. Heb je die steen ook meegenomen van huis?
    Alfred en ik zijn van plan om morgen naar de Lambertusmarkt te gaan, we zijn de laatste jaren eigenlijk nooit meer geweest, dus het wordt weer eens tijd. Wel gek dat we niet meer een rookworstje van papa kunnen scoren. Lambertusmarkt hoort nog steeds een beetje bij papa hé. Succes morgen Jos, al het te stijl wordt dan ga je maar lopen, hoewel dat ook zwaar zal zijn, dikke kus Ans

  • 29 Mei 2014 - 08:18

    Ba Schokker:

    beste jos hoeveel km moet je nu nog fietsen wanneer ben je op de plek van bestemming

    doe mij dan even een e mailtje terug de gr van ba schokker burgemeester van gerrevinklaan 29

    8375 bz oldemarkt


  • 29 Mei 2014 - 08:18

    Ba Schokker:

    beste jos hoeveel km moet je nu nog fietsen wanneer ben je op de plek van bestemming

    doe mij dan even een e mailtje terug de gr van ba schokker burgemeester van gerrevinklaan 29

    8375 bz oldemarkt


  • 29 Mei 2014 - 10:22

    Marja:

    Hallo Jos,

    Wat heb je weer veel km op de teller en dat met regen, wind en beklimmingen. Dat lijkt me erg pittig!
    Vandaag opnieuw een berg bedwingen, maar je hebt al zoveel overwonnen dat deze zeker gaat lukken,
    Het is hier gelukkig eindelijk droog! Mooi voor de Lambertusmarkt dan krijgen ze vast veel bezoekers.
    Ik kan me voorstellen dat het vreemd is dat je er dit jaar niet bij bent!! Maar......volgend jaar ben je weer present!!

    Vandaag veel succes, goede reis en wees voorzichtig!!
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Na 42 jaar zelfstandig ondernemerschap, nu tijd voor een nieuwe uitdaging. Een uitdagende fietstocht naar Santiago de Compostela!

Actief sinds 01 Mei 2014
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 22030

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 15 Juni 2014

Santiago de Compostela

Landen bezocht: